Με την απογευματινή προπόνηση του Σαββάτου ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας του Ατρομήτου για την 3η αγωνιστική των Play-Out της Superleague με αντίπαλο τον Αστέρα Τρίπολης στην Αρκαδική πόλη.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Σάββας Παντελίδης ανακοίνωσε την αποστολή την οποία αποτελούν οι εξής 20 ποδοσφαιριστές:
Μανδάς, Στρούγγης, Γκάλο, Γούτας, Μπαένα, Κιβρακίδης, Ούμπιδες, Ρισβάνης, Ραμπέγιο, Γιακουμάκης, Χαρίσης, Ενσικουλού, Μπουσούλατζιτς, Ανδρούτσος, Μανούσος, Μέγερι, Βέλλιος, Ντε Πο, Κατράνης και Μάντσον.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος