Βραβεύσεις γυναικών, ομιλίες και άφθονη μουσική περιλάμβανε η επιτυχημένη εκδήλωση «Δια Γυναικός» η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Αντιδημαρχίας Εθελοντισμού με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας την Παρασκευή 8 Μαρτίου στην κατάμεστη αίθουσα «Μανώλης Καρέλλης» στο κτήριο Ανδρόγεω.
Μετά τις σύντομες τοποθετήσεις της Αντιδημάρχου Εθελοντισμού Φιλαρέτης Δαφέρμου-Χρονάκη και της Προέδρου της 4ης Δημοτικής Κοινότητας Δωροθέας Βρούχου, βραβεύθηκαν για την προσφορά τους οι γυναίκες Χρυσούλα Αντωνοπούλου-Αντωνογιαννάκη, Ασπασία Εμπειρίδη, Ροσβίτα Μπαντουβά, Χριστίνα Φρουδάκη και Ιωάννα Κορτζιδάκη.
Το ενδιαφέρον του κοινού αιχμαλώτισε τόσο η ομιλία του ερευνητή-ιστορικού συγγραφέα Γιώργου Παναγιωτάκη με θέμα τη «Γυναίκα της Κρήτης Άλλοτε και Τώρα» όσο και το ποίημα της συγγραφέως Εύας Διαμαντάκη «Γυναίκα». Η Χορωδία «Ωδή Τριτέκνων» με την Εύα Στρατάκη στο πιάνο και μαέστρο την Κική Καγιαβά επένδυσαν μουσικά την εκδήλωση.
Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός, ο οποίος συνοδευόταν από τη σύζυγο του Άση Λυγερού, απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ με την παρουσία του τίμησε την εκδήλωση και ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ευγένιος. Το παρόν έδωσαν ακόμη ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας Γιώργος Αγριμανάκης, καθώς και Δημοτικοί και Περιφερειακοί σύμβουλοι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ