Με τον Μάριο Ηλιόπουλο θα ταξιδέψει η ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη για το ματς με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της φάσης των «8» του Κυπέλλου Ελλάδας.
Όπως αναφέρει το sdna.gr, ο Μάριος Ηλιόπουλος θα βρεθεί στο γήπεδο της Τούμπας, για να παρακολουθήσει από κοντά το ΠΑΟΚ-ΑΕΚ, στη ρεβάνς της νίκης της Ένωσης με 1-0 στη Νέα Φιλαδέλφεια, για τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας. Ο ιδιοκτήτης των «κιτρινόμαυρων» δίνει το παρών σε όλα τα παιχνίδια της ΑΕΚ, εντός και εκτός έδρας και το ίδιο αναμένεται να κάνει και στο κρίσιμο παιχνίδι του Κυπέλλου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027