Ο Πέδρο Μαρτίνς μίλησε στην κάμερα της Nova για τον αγώνα με τον ΟΦΗ, αλλά και για τον Λισάνδρο Σεμέντο, στο πλαίσιο της σημερινής αναμέτρησης του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά τα όσα είπε για τον ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ:
«Ο Λισάντρο πράγματι έχει κάνει ένα πολύ καλό πρωτάθλημα. Έχει ποιότητα και είναι από τους καλύτερους στην θέση του στο ελληνικό πρωτάθλημα. Όπως παρατηρούμε όλους τους παίκτες με ποιότητα στην Ελλάδα έτσι παρατηρούμε και παρακολουθούμε και εκείνον».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος