Ο ΟΦΗ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Νίκο Μαρινάκη μέχρι το καλοκαίρι του 2023.
Λίγο μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο Μαρινάκης σχολίασε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
“Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν, ανανεώνοντας το συμβόλαιό μου για ένα επιπλέον έτος. Είμαι πολύ χαρούμενος και νιώθω ιδιαίτερη τιμή που θα φοράω τη φανέλα του ΟΦΗ ως το 2023 και θα προσπαθήσω μέσα στο γήπεδο να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό με γνώμονα τη φιλοσοφία και τη νοοτροπία της ομάδας”.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος