Μία περιπέτεια με την υγεία της είχε τις προηγούμενες ημέρες η Μαρία Μπακοδήμου. Η παρουσιάστρια πήγε στο ιδιωτικό νοσοκομείο «ΙΑΣΩ» προκειμένου να υποβληθεί σε κάποιες διαγνωστικές εξετάσεις. Ωστόσο, η φαρμακευτική ουσία που τής χορηγήθηκε της προκάλεσε αλλεργικό σοκ και χρειάστηκε να μεταφερθεί εσπευσμένα στην εντατική, όπου και παρέμεινε για μερικά 24ωρα. Τελικά, η υγεία της παρουσίασε σταδιακή βελτίωση και πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο τη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου.
Θέλοντας να ευχαριστήσει τόσο για τις ευχές που δέχτηκε, όσο και για τη βοήθεια των γιατρών, η Μαρία Μπακοδήμου έκανε μια ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram την Τρίτη 8 Οκτωβρίου.
Η ανάρτηση αναλυτικά έγραφε: «Θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου όλους σας για την αγάπη, το νοιάξιμο και τις ευχές. Να είστε καλά. Δεν μπόρεσα καν να απαντήσω σε φίλους και συναδέλφους γιατί ήμουν αρκετά κουρασμένη. Ήταν μια πολύ δύσκολη μάχη. Όμως ήμουν δυνατή κι εγώ και οι γιατροί μου που σεβάστηκαν το όρκο που έχουν δώσει αλλά κι η οικογένεια μου που ήταν δίπλα μου όλες αυτές τις μέρες με αγωνία αλλά κι εξαιρετικά αντανακλαστικά για κρίσιμες αποφάσεις. Το να σεβόμαστε το σώμα μας και την ψυχική μας υγεία είναι ένα όπλο που μπορεί να μας βγάλει νικητές στα δύσκολα. Η ζωή είναι ωραία!!!».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ