Στην Κομοτηνή, μαζί “με τον καλό συνάδελφο και φίλο Ευριπίδη Στυλιανίδη, με τοπικά στελέχη της παράταξής μας, με νέες και νέους της ΟΝΝΕΔ”, βρέθηκε ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης στην εκδήλωση της ΔΕΕΠ Ροδόπης για τη νέα χρονιά. Και, όπως σημειώνει σε σχετική ανάρτηση, “τα ζητήματα της περιφερειακής ανάπτυξης αποτελούν βασική προτεραιότητα για την κυβέρνηση. Και αυτό το οποίο θα συνεχίσουμε να κάνουμε είναι να αντεπεξερχόμαστε στις προσδοκίες των συμπολιτών μας”, διαβεβαιώνει κλείνοντας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό