Την άμεση κινητοποίηση της ΕΛΑΣ προκάλεσε ένα μέιλ που εστάλη στις 7:20 το πρωί στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας και το οποίο ανέφερε οτι θα εκραγούν βόμβες που έχουν δύο κιλά εκρηκτικά σε ΚΑΤ, Λουκάρεως, Μετρό Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή του Μετρό. Το μέιλ ήταν γραμμένο στα αγγλικά.
Ακολούθησε έλεγχος απο κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών και δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο. Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, στο μετρό Συντάγματος οι συρμοί στη Γραμμή 2 του Μετρό διέρχονταν για κάποια ώρα από τον σταθμό «Σύνταγμα» προσωρινά χωρίς στάση. Ωστόσο η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 2 του Μετρό αποκαταστάθηκε. Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ οι συρμοί πραγματοποιούν και πάλι στάση στον σταθμό Σύνταγμα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο