Κτηνοτρόφοι στη Λήμνο προχώρησαν σε μία σπουδαία πράξη αλληλεγγύης, δίνοντας ζώα σε συναδέλφους τους που έχασαν τα κοπάδια τους μετά την ευλογιά των προβάτων. Σύμφωνα με τον Γιώργο Τζαρίμη, πρόεδρο του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλόγου Λήμνου, κτηνοτρόφοι θα δωρίσουν ζώα σε συναδέλφους τους για να ξαναφτιάξουν τα κοπάδια τους.
«Από τη στιγμή που δύο κοπάδια είχαν υποστεί θανάτωση από την ευλογιά, είπαμε σαν Σύλλογος να προσφέρουμε ζώα στους δύο κτηνοτρόφους που είχαν θανατωθεί τα ζώα τους. Τώρα προστίθεται και τρίτος κτηνοτρόφος. Εμείς έχουμε όλη την καλή διάθεση να δωρίσουμε στα παιδιά που έχουν χάσει τα ζώα τους κάποιο ζωικό κεφάλαιο», είπε ο κ. Τζαρίμης μιλώντας στην ΕΡΤ.
«Για να γίνουν όλα αυτά, πρέπει πρώτα όλα τα κοπάδια να είναι υγιή σε μια περίοδο που τα πράγματα για την κτηνοτροφία του νησιού δεν πάνε καθόλου καλά», ανέφερε τέλος.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ