Στις Γούρνες για την έκθεση «ΟινοΤικά» βρέθηκε χθες το απόγευμα, μετά την ευρεία σύσκεψη που πραγματοποίησε με αγροτικούς φορείς της Κρήτης στο Επιμελητήριο Ηρακλείου, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Βουλευτής Ηρακλείου Λευτέρης Αυγενάκης.
Ο κ. Αυγενάκης περιηγήθηκε σε όλα τα περίπτερα της έκθεσης και δεν παρέλειψε να δοκιμάσει από τις εκλεκτές ποικιλίες κρασιού από όλη την Κρήτη. Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος για την 1η μέρα της μεγάλης έκθεσης που φιλοξενείται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης και πως «οι Κρητικοί οινοποιοί έχουν κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια, κάνοντάς μας πολύ περήφανους! Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και στους εκθέτες και καλή επιτυχία!»
Το μήνυμα του κ. Αυγενάκη στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook:
ΓΟΥΡΝΕΣ – ΕΚΘΕΣΗ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ OINOTIKA
Οι Κρητικοί οινοποιοί έχουν κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια, κάνοντάς μας πολύ περήφανους, με το νησί μας να αποτελεί πλέον μια ενεργή και δυναμική περιοχή οινοπαραγωγής με ευρεία αναγνωρισιμότητα εντός κι εκτός Ελλάδας!
Χάρη στη μοναδικότητα των ποικιλιών σταφυλιού και στην ιδιαίτερη σχέση των Κρητικών με τα αγαθά της κρητικής γης, ο τόπος μας συνιστά «οινικό προορισμό» υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και στους εκθέτες για τη μοναδική ατμόσφαιρα κι εμπειρία που προσφέρουν και φέτος, μέσα από τα περίπτερα και τις παράλληλες εκδηλώσεις!


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή
Ελένη Βατσινά: Η γνώση δεν μπορεί να είναι προνόμιο – Ο ρόλος και οι προκλήσεις των Κέντρων Ξένων Γλωσσών
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα οι αιτήσεις για 24 προσλήψεις σε βρεφονηπιακούς σταθμούς