Ευχές για καλή Σαρακοστή έστειλε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με φωτογραφία από το… βουνό, στην τελική ευθεία για την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών.
Στην ανάρτηση που έκανε ο Πρωθυπουργός στο Instagram διακρίνονται ο ίδιος και η σύζυγός του, Μαρέβα Μητσοτάκη, να περπατάνε στα χιόνια, μέσα στο δάσος.
«Χρόνια πολλά σε όλους! Καλή Σαρακοστή!», γράφει στη λεζάντα της φωτογραφίας.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επισκέφτηκε τα Γρεβενά τα προηγούμενα 24ωρα, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι στο βουνό παίρνονται οι αποφάσεις.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
πηγή: enikos.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ