Κατά την διάρκεια των καθιερωμένων εξετάσεων που γίνονται πριν τα παιχνίδια, θετικός στον covid – 19 βρέθηκε μέλος της αποστολής της Ξάνθης.
Μετά από αυτό όπως είναι αναμενόμενο, παίκτες και προπονητικό τιμ έχουν μπει σε καραντίνα, όπως ορίζει το υγειονομικό πρωτόκολλο.
Ωστόσο, στον αέρα βρίσκεται η αναμέτρηση μπαράζ απέναντι στον Απόλλων Σμύρνης, εν αναμονή των νέων εξετάσεων που θα υποβληθούν και προκειμένου να ακολουθηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για τη διεξαγωγή του παιχνιδιού.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος