Οι επικεφαλής του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας (International Atomic Energy Agency, IAEA) και της ρωσικής κρατικής υπηρεσίας ατομικής ενέργειας Rosatom συναντήθηκαν στην Κωνσταντινούπολη για να συζητήσουν την κατάσταση γύρω από τον ουκρανικό πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια, αναφέρεται σε ανακοινώσεις που εξέδωσαν οι δύο οργανισμοί.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεχίσουν την συνεργασία και τον διάλογο για τον μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό της Ευρώπης, μετέδωσε το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti επικαλούμενο την Rosatom.
Η επανάληψη των βομβαρδισμών το περασμένο σαββατοκύριακο έχει και πάλι εγείρει φόβους για πυρηνική καταστροφή. Το Κίεβο και η Μόσχα αλληλοκατηγορούνται για τους βομβαρδισμούς.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση