Θετικές είναι οι εξελίξεις για την υγεία της Καίτης Γκρέυ που έγιναν γνωστές μετά την τελευταία της περιπέτεια. Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέφερε σήμερα, Παρασκευή 18 Οκτωβρίου η εκπομπή του του Mega, «Buongiorno», η τραγουδίστρια φαίνεται να έχει πάρει εξιτήριο. Υπενθυμίζεται, πως η Καίτη Γκρέυ έπαθε εγκεφαλικό στο σπίτι της, πριν από περίπου δέκα ημέρες, και στη συνέχεια μεταφέρθηκε από συγγενικά της πρόσωπα σε κεντρική κλινική της Αθήνας.
Την ίδια ώρα ανησυχία προκάλεσε η φωτογραφία που δημοσίευσε σήμερα τα ξημερώματα η εγγονή της Καίτης Γκρέυ, Αγγελική Ηλιάδη, στον λογαριασμό της στο Instagram. Όπως όλα δείχνουν, η 100χρονη καλλιτέχνιδα πήρε εξιτήριο και η εγγονή της μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για άγνωστους λόγους.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο
Β. Κικίλιας από Ρώμη: «Συμμαχία Ελλάδας- Ιταλίας για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και των λιμένων»
Προληπτικός Οδοντιατρικός έλεγχος στον Δήμο Πεντέλης στο πλαίσιο του προγράμματος καλοκαιρινής δημιουργικής απασχόλησης