«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει θέσει ως προτεραιότητα την προστασία της εργαζόμενης μητέρας» αναφέρει η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, σε ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
«To 2022 επεκτείναμε την άδεια μητρότητας από τους 6 στους 9 μήνες και το 2023 διευρύναμε την παροχή, ώστε να συμπεριληφθούν στην εννεάμηνη άδεια μητρότητας, για πρώτη φορά στην ιστορία, οι αυτοαπασχολούμενες, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι αγρότισσες.
Ερχόμαστε τώρα και επεκτείνουμε την άδεια μητρότητας, ώστε να συμπεριλάβει και τις εργαζόμενες μητέρες σε ΔΕΚΟ, τράπεζες και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Μάλιστα, το μέτρο αυτό έχει αναδρομική ισχύ από τις 25/11/2022» επισημαίνει η κα Κεραμέως.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό