Με μια νέα εφαρμογή, μέσω βίντεο κλήσης, εξυπηρετούνται οι πολίτες από τα ΚΕΠ, για όσο διάστημα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης παραμένουν κλειστά για το κοινό λόγω της πανδημίας.
Η κάμερα του MEGA βρέθηκε σε ένα κατάστημα Εξυπηρέτησης του δήμου Γλυφάδας, όπου χρησιμοποιείται το νέο αυτό πρόγραμμα και κατέγραψε τη διαδικασία.
Ο πολίτης συνδέεται στην πλατφόρμα, αφού πρώτα έχει κλείσει ραντεβού, και εξυπηρετείται από έναν υπάλληλο, ο οποίος είτε εκδίδει τα έγγραφα που θέλει ο ενδιαφερόμενος, είτε τον καθοδηγεί ώστε να κάνει ηλεκτρονική αίτηση.
Τα σύστημα μπορεί να σηκώσει τον φόρτο σύμφωνα με τους υπεύθυνους, ενώ, όπως είπε ο αντιδήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Σκαλτσάς, σταδιακά αναμένεται να ενταχθούν και άλλοι δήμοι στο νέο αυτό πρόγραμμα.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ