Μικρές αυξήσεις αναμένονται για τους εργαζόμενους έπειτα από τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για αύξηση 2% στο ύψος του κατώτατου μισθού.
Έτσι, όπως προκύπτει από τις κυβερνητικές ανακοινώσεις ο κατώτατος μισθός από τα 650 ευρώ που βρίσκεται σήμερα, φτάνει τα 663 ευρώ, αύξηση δηλαδή 13 ευρώ. Ανάλογα θα αυξηθεί και το νέο κατώτατο ημερομίσθιο των εργατοτεχνιτών, το οποίο θα διαμορφωθεί από 29,04 σε 29,62 ευρώ.
Κατώτατος μισθός: Οι ανακοινώσεις Μητσοτάκη
«Παρά την αντίθετη εισήγηση των εκπροσώπων των επιχειρήσεων, η Κυβέρνηση αποφάσισε για φέτος την αύξηση του κατώτατου μισθού κατά 2%. Όπως ξέρετε στον σχετικό διάλογο που προηγήθηκε, οι Συνομοσπονδίες των επαγγελματιών, των βιοτεχνών, των μεγάλων επιχειρήσεων, των εμπόρων, είχαν ζητήσει το πάγωμα του κατώτατου μισθού λόγω των ειδικών συνθηκών που επέφερε η πανδημία. Και πράγματι -όπως όλοι γνωρίζουμε- το ΑΕΠ πέρυσι μειώθηκε περίπου κατά 8% κατά συνέπεια οι συνθήκες αυτές ισχύουν. Αυτό το οποίο όμως επίσης ισχύει είναι ο δυναμισμός της ελληνικής οικονομίας, οι προοπτικές της, τις οποίες εμπιστεύομαι και προσωπικά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.
ethnos.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Εντοπισμός και διάσωση 33 αλλοδαπών και σύλληψη των διακινητών τους μετά από καταδίωξη στη Λέσβο
Εντυπωσιακή εμφάνιση της Μικτής Χορωδίας του Δήμου Ηρακλείου στο 1ο Φεστιβάλ Χορωδιών και Φιλαρμονικών στη Σαντορίνη
Παρέμβαση της Ελένης Βατσινά για τις μονογονεϊκές οικογένειες