Ένα μοναδικό γλέντι ετοιμάζεται από το Δήμο Νέας Ιωνίας την Καθαρά Δευτέρα, 3/3/2025.
Έξω από το Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου, Πατρ. Ιωακείμ 4 πολύ κοντά στον σταθμό του ΗΣΑΠ Νέα Ιωνία, θα υπάρχουν όλα όσα χρειάζονται για να τηρηθεί το έθιμο.
Από τις 11.00 μέχρι τις 15.00 ο Δήμος έχει φροντίσει να υπάρχουν για όλους δωρεάν σαρακοστιανά εδέσματα και συγκρότημα που θα παίζει μουσική και τραγούδια με παραδοσιακό και λαϊκό πρόγραμμα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα της ΝΔ, δεύτερη η ΕΛ.Α.Σ. – Υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και «Ελπίδα»
Με τη συναυλία της Γεωργίας Νταγάκη στην πλ. Ελευθερίας ολοκληρώνεται το 11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου την Κυριακή 28/6
Η κυβερνητική αδιαφορία για το ιστορικό διατηρητέο του πρώην Ειρηνοδικείου Ηρακλείου, στη Βουλή από τον Χάρη Μαμουλάκη