Την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο "Παπανικολάου", άφησε χθες Δευτέρα 15 Μαϊου, το απόγευμα ο 60χρονος γιατρός, ο οποίος το πρωί είχε αυτοπυρποληθεί έξω από το σπίτι του, στα Πεύκα Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 60χρονος κατέληξε σήμερα το απόγευμα όπου και μεταφέρθηκε.
Ο 60χρονος, ήταν διευθυντής σε κλινική του "Παπαγεωργίου".
Η κηδεία του, θα τελεστεί σήμερα το απόγευμα στα Πεύκα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού