Προτάσεις για το λογότυπο του Κινήματος Δημοκρατίας, ζητά από τα μέλη του ο Στέφανος Κασσελάκης μέσω ανάρτησης στο Facebook. Η διαδικασία θα «τρέξει» ηλεκτρονικά μέχρι τις 8 Δεκεμβρίου.
Η ανάρτηση του Κασσελάκη:
«Η νέα εποχή έχει ξεκινήσει. Η εποχή της συμμετοχικής δημοκρατίας. Η εποχή που η άποψή σας αποκτά ισότιμη αξία. Η αρχή έγινε με την επιλογή του ονόματός μας. Με μια πρωτοποριακή διαδικασία τα μέλη προτείνατε και ύστερα ψηφίσατε το όνομα που σας εξέφραζε για το κίνημά μας. Τώρα επιλέγουμε λογότυπο! Από σήμερα μέχρι και την Κυριακή 8/12, μπαίνετε στο www.kinimadimokratias.gr, γίνεστε μέλη εάν δεν είστε ήδη, και προτείνετε το λογότυπο που θέλετε για το κοινό μας σπίτι, για το Κίνημα Δημοκρατίας. Γιατί ΜΑΖΙ θα χτίσουμε τα πάντα από την αρχή!»

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ