Ο Θεόδωρος Καρυπίδης στην συνέντευξη τύπου ερωτήθηκε, για τα περί “συμμαχίας” με τον Ολυμπιακό.
Καρυπίδης:
“Εγώ πέντε χρόνια δέχομαι κριτική που είναι άδικη. Γιατί να μην λέει κανείς για τη συμμαχία του ΠΑΟΚ, της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού και πολλές φορές οι απόψεις τους ταυτίζονται και μιλούν για συμμαχία Άρη – Ολυμπιακού; Είναι κακό όταν ταυτίζονται οι θέσεις μας; Εγώ δεν το βρίσκω κακό. Πέρσι ψηφίσαμε Λυσάνδρου, ήμασταν απέναντι στον Ολυμπιακό. Εγώ διαφυλάττω τα συμφέροντα του Άρη. Αν μπορούσα να τους πάρω τον Ουάρντα, θα τον έπαιρνα. Με ενδιαφέρει να παίρνω παίκτες καλούς για τον Άρη κι ας είναι από την ΑΕΚ, τον ΠΑΟΚ ή τον Ολυμπιακό. Γίνεται προσπάθεια να πάρουμε τον Ματέο. Συζητήσαμε με τον Αστέρα, ήταν αρνητικοί, ο παίκτης θέλει να έρθει, δεν θέλω να πω περισσότερα γιατί είμαστε σε διαπραγμάτευση”.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος