Στο Δημαρχείο Μαλεβιζίου, πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση για το ζήτημα της Υγείας στην Κρήτη, όπου έδωσαν το παρόν ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κρήτης κ. Γιώργος Μαρινάκης, ο Διοικητής της 7ης ΥΠΕ Κρήτης κ. Παπαβασιλείου, ο Διοικητής των ΠΑΓΝΗ – Βενιζελείου κ. Χαλκιαδάκης και εκπρόσωποι φορέων και Συλλόγων από το χώρο της Υγείας.
Ιδιαίτερα επισημάνθηκε πως μπορούμε όλοι μαζί να συμβάλλουμε θετικά σε αυτή την κατάσταση που καταγράφεται τώρα η Δημόσια Υγεία στην Κρήτη.
Δείτε το βίντεο:
youtu.be/xyKPc6K_-vQ
Πηγή: poo.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό