Ο Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου, δήλωσε: «Κάθε φορά που γίνεται μια πολύ μεγάλη διοργάνωση και δη μια Ολυμπιάδα, η οποία κουβαλάει το αρχαίο ελληνικό πνεύμα, είναι και μια ευκαιρία και για εμάς. Οι επισκέπτες μας θα αποτελέσουν πρεσβευτές της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας στις χώρες τους. Με τον τρόπο αυτό θα κερδίσουμε και θα αποκτήσουμε ένα ακόμα τουριστικό ενδιαφέρον μέσα από τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις τονίζει στο πρακτοpoo.gr. Είναι μια σπουδαία διοργάνωση, ευχόμαστε καλή επιτυχία»
.
poo.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027