Δύο άτομα τραυματίστηκαν σήμερα το πρωί όταν υπό άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες συνέβη ατύχημα με γερανό που έπεσε, ενώ εκτελούνταν εργασίες σε δασική έκταση στο Αβγό Ιωαννινων. Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, δυο εργάτες τραυματίστηκαν, ο ένας εξ αυτών σοβαρά και μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Χατζηκώστα. Οι δυο άνδρες εργάζονταν για εξωτερικό συνεργείο δημόσιας υπηρεσίας που έκανε κοπές δέντρων και καθαρισμούς στο δασύλλιο της περιοχής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού