Κατά 700.000 αυξήθηκαν οι έλεγχοι στα Μέσα Μεταφοράς για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής το τελευταίο τρίμηνο τόνισε στον ΣΚΑΪ ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου. O υφυπουργός επεσήμανε πως τα πρόστιμα ανήλθαν σε 50.000 από 35.000 το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, ενώ τα έσοδα ανήλθαν σε 6,5 εκατομμύρια ευρώ. Όπως είπε ο κ. Οικονόμου, αυξήθηκαν και οι ελεγκτές από 30 σε 130 στην Αθήνα και από 50 σε 130 στη Θεσσαλονίκη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό