Η κυβέρνηση προχωρά στην προσαύξηση του νοσοκομειακού επιδόματος για εντατικολόγους και ειδικευόμενους εντατικολόγους ανέφερε σε ανάρτησή του στο twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.
Ειδικότερα ο κ. Οικονόμου ανέφερε:
«Προχωράμε στην εισαγωγή για πρώτη φορά προσαύξησης του νοσοκομειακού επιδόματος για τους γιατρούς που υπηρετούν σε ΜΕΘ, καθώς & για τους γιατρούς που ασκούνται για την απόκτηση της εξειδίκευσης της εντατικής θεραπείας. #Με_σχέδιο αναβαθμίζουμε το Ε.Σ.Υ. @thanosplevris @MinaGagaP»
Προχωράμε στην εισαγωγή για πρώτη φορά προσαύξησης του νοσοκομειακού επιδόματος για τους γιατρούς που υπηρετούν σε ΜΕΘ, καθώς & για τους γιατρούς που ασκούνται για την απόκτηση της εξειδίκευσης της εντατικής θεραπείας. #Με_σχέδιο αναβαθμίζουμε το Ε.Σ.Υ. @thanosplevris @MinaGagaP
— Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) November 24, 2022

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό