Τον Δήμαρχο Καστοριάς Γιάννη Κορεντσίδη συνάντησε στο γραφείο της, στο Υπουργείο Τουρισμού, η υφυπουργός Έλενα Ράπτη. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Καστοριάς, μέσα από την ανάδειξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου της περιοχής.
Όπως ανέφερε η υφυπουργός τουρισμού Έλενα Ράπτη: «Με τον Δήμαρχο Καστοριάς Γιάννη Κορεντσίδη, μιλήσαμε για τις δυνατότητες ανάδειξης της Καστοριάς, ως μια πόλη με πλούσια φυσική ομορφιά και πολιτιστικό υπόβαθρο. Παράλληλα, τον ενημέρωσα για τις δράσεις που έχουμε εντάξει στο Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας, για την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού αλλά και των προορισμών. Η Καστοριά είναι μια πόλη με ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον και μοναδικά φυσικά τοπία. Στοιχεία που την καθιστούν ιδανική για βιωματικές εμπειρίες που μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό