Πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου η πρώτη προπόνηση των ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Μεγάλο μέρος του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στο γυμναστήριο, ενώ οι Πράσινοι έκαναν ακόμα στο γήπεδο ασκήσεις δύναμης και φυσικής κατάστασης.
Οι Χατζηθεοδωρίδης και Πούγγουρας έκαναν θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα αντίστοιχα, ενώ Βέλεθ, Αλεξανδρόπουλος και Βιγιαφάνιες ακολούθησαν μόνο το πρόγραμμα στο γυμναστήριο.
Οι παίκτες του Τριφυλλιού θα προπονηθούν ξανά το απόγευμα του Σαββάτου στις 19:00.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027