Έκτακτη συνεδρίαση πραγματοποίησε σήμερα Τρίτη 4 Απρίλιου 2023 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΔ Κρήτης με θέμα την στήριξη των εργαζομένων των Δήμων της Κρήτης και αποφάσισε :
1) Τάσσεται στο πλευρό των εργαζομένων που απασχολούνται στους Δήμους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και που προσλήφθηκαν για τις ανάγκες αντιμετώπισης του COVID-19..
2) Αναγνωρίζει ότι οι διαδοχικές παρατάσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου εργαζομένων στους ΟΤΑ, οι οποίοι πάντως εξυπηρετούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, παραβιάζει τις διατάξεις της Οδηγίας 1999/70/ΕΚ και του άρθρου 8 παρ. 3 ν. 2112/1920
3) Ζητεί από την ΚΕΔΕ την παρέμβασή της προς την Κυβέρνηση προκειμένου υλοποιηθεί η πρόσληψη των συμβασιούχων με επιπλέον μοριοδότηση και διαδικασίες ΑΣΕΠ, ώστε να μην περιέλθουν οι Δήμοι σε αδιέξοδο λειτουργία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό