Μέλος της οικογένειας της ΑΕΚ είναι και επίσημα από σήμερα ο Νασίμ Χνίντ. Ο Τυνήσιος διεθνής αμυντικός ήρθε στα γραφεία της ΠΑΕ, συναντήθηκε με τον Ίλια Ιβιτς και έβαλε την υπογραφή του σε τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδας.
Ακολούθησε η ξενάγηση του στους χώρους των γραφείων και η φωτογράφηση για την ανακοίνωσή του από το κλαμπ, κατά τη διάρκεια της οποίας ο Νασίμ δεν έκρυψε τη χαρά του για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του, αλλά και ότι δεν βλέπει την ώρα για να μπει στο γήπεδο με την κιτρινόμαυρη φανέλα…
Δείτε τις υπογραφές και στιγμές από την παρουσία του Χνιντ στα γραφεία της ΑΕΚ μέσα από το βίντεο που ετοίμασε το ΑΕΚ TV!

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027