Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός μέσο ανακοίνωσης θέλησε να ευχαριστήσει τον Γιώργο Δώνη και το επιτελείο του για την προσφοράς τους στο ”τριφύλλι”.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον προπονητή της ομάδας, Γιώργο Δώνη. Ευχαριστούμε τον κ. Δώνη και το επιτελείο του για την προσφορά τους στην ομάδα την τελευταία διετία και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της επαγγελματικής σταδιοδρομίας τους.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος