Η Ιορδανία κάλεσε στη διάρκεια της περασμένης νύκτας τους πολίτες της να εγκαταλείψουν τη γειτονική Συρία «το συντομότερο δυνατόν» αφού αντάρτες με επικεφαλής ισλαμιστές κατέλαβαν σημαντικές πόλεις στη διάρκεια αιφνιδιαστικής επίθεσής τους. Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Εξωτερικών κάλεσε «τους ιορδανούς πολίτες που κατοικούν ή βρίσκονται στη Συρία να εγκαταλείψουν το συντομότερο δυνατόν το συριακό έδαφος». Την προηγουμένη το Αμάν είχε κλείσει το μοναδικό σημείο διέλευσης που εξακολουθούσε να λειτουργεί μεταξύ των δύο χωρών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση