Την πρόθεσή της να διοργανώσει το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα μπάσκετ του 2029 στο κλειστό των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, γνωστοποίησε η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης. Όπως αναφέρει το ertsports.gr, μία ημέρα αφού έγινε γνωστό πως η Ισπανία διεκδικεί τη διοργάνωση του Ευρωμπάσκετ 2029 των ανδρών, η ΕΟΚ ενημέρωσε πως κατέθεσε κι εκείνη υποψηφιότητα στη FIBA για τη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2029 στην Ελλάδα.
Το κλειστό του ΟΑΚΑ είναι το γήπεδο που έχει συμπεριληφθεί στον φάκελο ως προτεινόμενο για τη διεξαγωγή των αγώνων. Υπενθυμίζεται πως ότι η τελευταία φορά που η χώρα μας διοργάνωσε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ήταν το μακρινό 1995, στο ίδιο γήπεδο.
Η επίσημη ενημέρωση:
«Τον φάκελο υποψηφιότητας για τη διοργάνωση του Ευρωμπάσκετ 2029 κατέθεσε σήμερα η ΕΟΚ στη FIBA. Το αίτημα αφορά σε έναν από τους ομίλους της πρώτης φάσης και την τελική φάση της διοργάνωσης, που θα ακολουθήσει την ολοκλήρωση των ομίλων. Το ΟΑΚΑ είναι το γήπεδο που έχει συμπεριληφθεί στον φάκελο ως προτεινόμενο για τη διεξαγωγή των αγώνων».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027