Ο πρόεδρος και τα μέλη της ΔΕΕΠ Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, συγχαίρουν την κ. Μαρία Λυδάκη, για την ανάληψη των καθηκόντων της στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ανατολικής Κρήτης με την εκλογή της ως νέας προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής και εύχονται καλή επιτυχία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Τα πρώτα «γαλάζια» ψηφοδέλτια για τις εκλογές του 2027 ανακοίνωσε η Νέα Δημοκρατία
Παραιτήθηκε ο Γιώργος Διδασκάλου από τη θέση του γενικού γραμματέα του ΥΠΠΟ
Εκδήλωση Μνήμης για το 1ο Σαμποτάζ του Αεροδρομίου Καστελλίου (1942-2026)