Με τη μεσημεριανή προπόνηση της Τρίτης ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το αυριανό ματς των play offs (15/7, 19:15) με τον Άρη στη Θεσσαλονίκη. Οι Πράσινοι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με κορόιδο και ολοκλήρωσαν με διπλό στο μισό γήπεδο.
Απών με άδεια ήταν ο Καρλίτος, ενώ θεραπεία έκαναν οι Χατζηθεοδωρίδης, Πούγγουρας, Νάγκι, Βέλεθ και Κόναν. Θεραπεία και ασκήσεις στο γυμναστήριο έκαναν οι Εμμανουηλίδης και Μαυρομμάτης.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Γιώργος Δώνης ανακοίνωσε την αποστολή για τον αγώνα. Σε αυτή συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά ο Χατζηγιαννάκης.


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027