Με προπόνηση το πρωί της Τρίτης ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για την αναμέτρηση της προτελευταίας αγωνιστικής των Play off της Super League κόντρα στον ΟΦΗ. Αμέσως μετά ο Πέδρο Μαρτίνς ανακοίνωσε την αποστολή που θα ταξιδέψει στην Κρήτη για τον αγώνα της Τετάρτης (19:15, novasports2HD).
Οι ερυθρόλευκοι θα παραταχθούν χωρίς τους Σα, Καμαρά, Σεμέδο, Γκιγέρμε, Σισέ και Τσιμίκα, λόγω ροτέισον που θέλει να κάνει ο Πέδρο Μαρτίνς.
Αναλυτικά η αποστολή:
Καραργύρης, Αλέν, Τζολάκης, Ελαμπντελαουί, Γκασπάρ, Τοροσίδης, Παπαδόπουλος, Μπα, Μαρτίνης, Ξενιτίδης, Καφού, Μπουχαλάκης, Ραντζέλοβιτς, Μασούρας, Λοβέρα, Μπρούνο, Φορτούνης, Βαλμπουενά, Σουρλής, Χασάν, Ελ Αραμπί.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027