Ολοκληρώθηκε με τη σημερινή προπόνηση η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Απόλλωνα Σμύρνης για τον δεύτερο αγώνα μπαράζ με αντίπαλο την Ξάνθη (Γήπεδο «Γεώργιος Καμάρας», Σάββατο 29/8/2020, 20:00).
Στην αποστολή για τον αγώνα μετέχουν οι Αναγνωστόπουλος, Ρώσση, Καραγκούνης, Λαγός, Βιτλής, Πατράλης, Ιωαννίδης, Τσαμπούρης, Βάρκας, Χριστόπουλος, Μπλάζιτς, Μπεντινέλι, Κολ, Φατιόν, Στάγκος, Ρόδης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ