Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Τρίτης (30/6) ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας του ΟΦΗ για τον αυριανό (1/7, 21:30) εκτός έδρας αγώνα με τον Ολυμπιακό.
Οι Κρητικοί θα παραταχθούν χωρίς τους Semedo, Τσιλιανίδη και Souza, καθώς ο Lisandro Semedo έκανε θεραπεία. Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης ακολούθησε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ ο Felipe Souza συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα.
Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, ασκήσεις κατοχής σε μικρούς χώρους και τελικό παιχνίδι.
Στην 20μελή αποστολή συμπεριλήφθηκαν οι: Σωτηρίου, Whalley, Νάστος, Βαφέας, Μαρινάκης, Κουτρουμπής, Περδίκης, Braun, Κοροβέσης, Στάικος, Sakor, Victor, Neira, Mellado, Vaz, Nabi, Νοικοκυράκης, Δεληγιαννίδης, Μάνος, Figueiredo.
Πηγή: kritipress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος