Ο Άρης μέσο ανακοίνωσης θέλησε να απαντήσει στην ΕΠΟ, όσο αναφορά την υπόθεση Ban.
Η ανακοίνωση του Άρη:
Οι οπαδοί, οι παίκτες και η διοίκηση της ΠΑΕ ΑΡΗΣ ουδεμία χρησιμότητα και αναγκαιότητα βρίσκουν στην παραγωγή επικοινωνιακών τακτικισμών.
Ο ΑΡΗΣ στάθηκε μόνος του απέναντι στην καθ´ολα άδικη για την τωρινή διοίκηση επιβολή ποινής απαγόρευσης μεταγραφών, σήκωσε το βάρος προηγούμενων υποθέσεων, αντιμετώπισε και επίλυσε το ζήτημα δίχως την αρωγή και την παρέμβαση κανενός.
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΑΡΗΣ έχει στην κατοχή της και στη διάθεση όποιου νομιμοποιείται σχετικά όλα τα στοιχεία και τα δεδομένα που αναντίρρητα αποδεικνύουν ότι οι αστοχίες αποτελούν, εν προκειμένω, χαρακτηριστικό της ΕΠΟ και όχι του κυρίου Καρυπίδη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος