Με ένα δικό του μήνυμα ο Ματίας Γιόχανσον θέλησε να αποχαιρετήσει τον Παναθηναϊκό αλλά και να τον ευχαριστήσει μέσο instagram.
Τα όσα έγραψε στα social media o Johansson:
«Μετά από τρία χρόνια, το μόνο που μπορώ να πω είναι ευχαριστώ – Ήταν πραγματική τιμή να παίξω για τον Παναθηναϊκό. Όχι μόνο αγάπησα κάθε λεπτό στο γήπεδο αλλά και που γνώρισα τόσο καταπληκτικούς ανθρώπους που εργάζονται στον σύλλογο.
Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, το προσωπικό και για όλη την αγάπη και την υποστήριξη που έλαβα από τους οπαδούς αυτά τα χρόνια. Ελπίζω να έρθουν καλύτερες μέρες. Όλοι το αξίζετε.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος