Δήλωση του πρώην ΓΓ του πρωθυπουργού Γρηγόρη Δημητριάδη, για το πόρισμα του Αρείου Πάγου που αφορά την υπόθεση των υποκλοπών:
«Πάντα σεβόμουν και σέβομαι το έργο της Δικαιοσύνης. Άλλωστε, αυτό ορκίστηκα να υπηρετώ και στην επαγγελματική μου διαδρομή.
Τα τρία χρόνια και ένα μήνα που βρέθηκα στη θέση του Γ.Γ. του Πρωθυπουργού, υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις τα συμφέροντα της Πατρίδας και των πολιτών.
Από την πρώτη στιγμή ανέλαβα άμεσα και με ειλικρίνεια την πολιτική ευθύνη, σεβόμενος τις δημοκρατικές ευαισθησίες των Ελλήνων. Αλλά και για να προστατέψω την Πατρίδα, την Κυβέρνηση και την Παράταξη.
Μέσα σε κλίμα τοξικότητας, διάλεξα τον δύσκολο δρόμο και σιώπησα, παρότι ουδέποτε υπήρξα εμπλεκόμενος.
Η σημερινή απόφαση της Δικαιοσύνης θέτει οριστικό τέλος σε κάθε εικασία και λοιπά ευφάνταστα κατασκευάσματα».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό