Ακόμη ένα επεισόδιο του GNTM προβλήθηκε χθες, Τρίτη 15 Νοεμβρίου, το βράδυ με τις διαγωνιζόμενες να έρχονται πιο κοντά στον τελικό.
Συγκεκριμένα, η 29χρονη Κάτια, ήταν η παίχτρια που αποχώρησε το βράδυ της Τρίτης 15 Νοεμβρίου, καθώς είχε την χειρότερη φωτογραφία.
Αναλυτικότερα, η Κάτια μαζί με τη Μαρία ήταν οι δύο κοπέλες που βρέθηκαν στο bottom two αλλά προς έκπληξη όλων η Κάτια ζήτησε να αποχωρήσει οικειoθελώς.
Επιπρόσθετα, η Κάτια ήταν εκείνη που είχε κερδίσει το golden pass του φετινού διαγωνισμού και είχε «κλέψει» την καρδιά όλων των κριτών από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι της στο πλατό του GNTM 5. Η απόφασή της ξάφνιασε τους πάντες.
Δείτε την αποχώρησή της στο παρακάτω βίντεο:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό