Στον Άρη θα αγωνίζεται για τα επόμενα δυο χρόνια ο Μπρούνο Γκάμα, με τον Πορτογάλο να ανανεώνει την συνεργασία του με τους κιτρινόμαυρους.
Αυτό που απομένει μόνο είναι η τυπική ανακοίνωση από πλευράς Θεσσαλονικιών.
Tις προηγούμενες ημέρες ο Άρης είχε προαναγγείλει την επέκταση του συμβολαίου με τον παίκτη, καθώς με ανάρτηση της στα social media φιλοξένησε φωτογραφία του Θόδωρου Καρυπίδη με τον Μπρούνο Γκάμα και ανακοίνωσε τη συμφωνία

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος