Στην κάμερα του ΠΑΟΚ TV μίλησε Δημήτρης Γιαννούλης, για την αναμέτρηση με το ΟΦΗ στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής των play off.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Αυτή είναι η στιγμή, είναι η στιγμή που πρέπει να δείξουμε καλό πρόσωπο απέναντι στον ΟΦΗ, να κερδίσουμε και να πάμε με ψυχολογία στο Καραϊσκάκη για να πάρουμε την πρόκριση και από εκεί και πέρα να παλέψουμε τα υπόλοιπα παιχνίδια που απομένουν στα Play Off».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος