Τηλεφωνική συνομιλία με τον Ουκρανό υπουργό Εξωτερικών, Αντρίι Σίμπιχα είχε σήμερα ο Γιώργος Γεραπετρίτης. Σύμφωνα με την ενημέρωση του υπουργείου Εξωτερικών, ο κ. Γεραπετρίτης επανέλαβε τη σταθερή υποστήριξη της Ελλάδας προς την Ουκρανία, την κυριαρχία και την εδαφική της ακεραιότητα.
Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών δήλωσε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να παρέχει βοήθεια στην Ουκρανία στον αγώνα του κατά του ρεβιζιονισμού και θα συμμετάσχει στις προσπάθειες ανασυγκρότησης της Ουκρανίας. Οι δυο υπουργοί συζήτησαν επίσης τις πρόσφατες εξελίξεις και εξέφρασαν την πρόθεσή τους να πραγματοποιήσουν πολιτικές διαβουλεύσεις στο εγγύς μέλλον.
FM George Gerapetritis held tdy a 📞 conversation with #Ukraine FM Andrii Sybiha @andrii_sybiha.
FM Gerapetritis reiterated #Greece’s steadfast support for Ukraine, its sovereignty & territorial integrity. pic.twitter.com/9vGU7EKXKM
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) November 1, 2024

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό