Τρία νοσοκομεία στην πολιορκούμενη από το Ισραήλ Γάζα έχουν ζητήσει βοήθεια για την απομάκρυνση των ασθενών και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία.
Ο εκπρόσωπος του ΠΟΥ Κριστιάν Λιντμάγερ είπε ότι τα τρία αυτά νοσοκομεία είναι το Αλ Σίφα –από το οποίο 28 βρέφη έχουν ήδη διασωθεί– το Ινδονησιακό Νοσοκομείο και το Νοσοκομείο Αλ Άχλι.
Ο ίδιος χαρακτήρισε έσχατη λύση τη διαδικασία αυτή.
“Στερεί από ολόκληρο τον πληθυσμό του βόρειου τμήματος τα μέσα να αναζητήσει υγειονομική φροντίδα”, δήλωσε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Γενεύη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση