Έξι μήνες φυλάκιση υποβλήθηκε από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στην 37χρονη που άφησε την ενός έτους κόρη της μόνη της στο σπίτι προκειμένου να πάει για ψώνια.
Το δικαστήριο την έκρινε ένοχη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Πήγε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ
Η ίδια δεν εμφανίστηκε στη δίκη και εκπροσωπήθηκε από πληρεξούσιο δικηγόρο.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η υπεράσπισή της, η 37χρονη -με καταγωγή από την Αλβανία-δεν είχε κάποιον να προσέξει το βρέφος όσο θα απουσίαζε ωστόσο πήγε για ψώνια και το άφησε μόνο του.
Γείτονες άκουσαν το βρέφος να κλαίει, οπότε κάλεσαν την Άμεση Δράση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό