Η πλατεία Δημαρχείου Δάφνης γέμισε χαμόγελα και παιδικές φωνές στη δράση “Φροντίζω το Χαμόγελό μου”, που διοργανώθηκε από το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Δάφνης-Υμηττού σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Αττικής.
Στην πρώτη αυτή δράση συμμετείχαν μαθητές των Γ’, Δ’ και Ε’ τάξεων από το 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από έμπειρους οδοντιάτρους για τη σημασία της στοματικής υγιεινής και να λάβουν πολύτιμες πρακτικές συμβουλές για τη σωστή φροντίδα των δοντιών τους.
Ο Δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού, Νικόλαος Τσιλίφης, καλωσόρισε με χαρά τους μικρούς μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ως Παιδίατρος, τόνισε τη σημασία της καλής στοματικής υγείας από μικρή ηλικία, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να υιοθετήσουν σωστές συνήθειες για ένα υγιές χαμόγελο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού