Ένα απίστευτο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί στην οδό Πατησίων, στο κέντρο της Αθήνας, όταν φορτηγό έπεσε πάνω σε δέντρο, καθώς ο οδηγός του προσπαθούσε να σταθμεύσει. Αποτέλεσμα ήταν ο κορμός του δέντρου να πέσει στη μέση του δρόμου. Ο οδηγός του οχήματος είναι καλά στην υγεία του, ενώ το ευτυχές είναι ότι τη στιγμή που κατέρρευσε το δέντρο δεν περνούσε κάποιος πεζός, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Στο σημείο βρίσκεται η Τροχαία προκειμένου να διευκολύνει την μετακίνηση των οχημάτων, καθώς μόνο η μία από τις τρεις λωρίδες κυκλοφορίας είναι ανοιχτή, ενώ τα συνεργεία του Δήμου προσπαθούν να απομακρύνουν το δέντρο ώστε να αποκατασταθούν τα προβλήματα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26