Στο αυτόφωρο οδηγούνται αύριο ο αντιδήμαρχος του Δήμου Φιλιατών Θεσπρωτίας και ένας εργαζόμενος, κατηγορούμενοι για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ζώων.
Ειδικότερα, χθες το μεσημέρι με τηλεφώνημα αγνώστου ενημερώθηκε η Αστυνομία πως εργαζόμενος στο Δημοτικό Καταφύγιο Αδέσποτων Ζώων πέταξε στα σκουπίδια κάποια κουτάβια.
Κατά την έρευνα που ακολούθησε δεν βρέθηκαν τα άτυχα ζωάκια, όμως ο εργαζόμενος, όταν ρωτήθηκε από τους αστυνομικούς, είπε πως κατ’ εντολή του αρμόδιου αντιδημάρχου πέταξε στα σκουπίδια 6 κουτάβια και συνελήφθη.
Ακολούθησε και η σύλληψη του αντιδημάρχου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26